Kierownik ds. Sprzedaży

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Kierownik ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska:
  • Planowanie i realizacja strategii sprzedaży
  • Zarządzanie oraz motywowanie zespołu sprzedaży
  • Analiza rynku i konkurencji
  • Podtrzymywanie stosunków z ważnymi klientami i poszerzanie bazy nowych
  • Monitorowanie i raportowanie wyników sprzedaży do Dyrektora Sprzedaży
  • Wdrażanie działań poprawiających satysfakcję klientów i zwiększających sprzedaż
Wymagania:
  • Doświadczenie w sprzedaży lub w kierowaniu zespołem sprzedaży
  • Wykształcenie wyższe
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne
  • Pro-aktywne podejście do realizacji celów i rozwiązywania problemów
  • Znajomość języka angielskiego
  • Znajomość narzędzi CRM i MS Office
Oferujemy:
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznej firmie
  • Narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop
  • Pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje
  • Pracę w przyjaznym i doświadczonym zespole
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Regionalny Kierownik ds. Sprzedaży Detalicznej

Miejsce pracy: teren całego kraju Zadania: aktywny rozwój działań handlowych na wyznaczonym terenie; pozyskiwanie nowych klientów i partnerów handlowych; utrzymywanie profesjonalnych relacji z dotychczasowymi klientami; badanie potrzeb...

  • Bydgoskie Zakłady Przemysłu Gumowego STOMIL S.A.

  • wczoraj

Lider Zespołu Sprzedaży

Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i myślisz o zmianie w życiu zawodowym? Chciałbyś dalej rozwijać swoje kompetencje menedżerskie i przy tym dobrze zarabiać - porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Do Twoich zadań...

  • Prudential Polska Sp. z o.o.

  • Gdańsk
  • 2024-04-23

Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

Job description: Managing day-to-day operations Ensuring consistent quality and productivity Coaching, shadowing and employee support Support in process development Conducting feedback and conversations with employees Monitoring, reporting and...

  • Competence Call Center member of TELUS International

  • Gdańsk
  • 2024-04-22