Lokalizacja miejscowości, a działania inwestorów

inwestycja

inwestycjaKażda z miejscowości, zwłaszcza w województwach o dość wysokim bezrobociu, stawia sobie za cel zwrócenie uwagi inwestorów. Czy jednak warto przejmować się położeniem danego miejsca? Czy inwestorzy rzeczywiście zwracają tak dużą uwagę na położenie danego miejsca? Dobrym przykładem do analizy może być gmina Kościerzyna, położona w województwie pomorskim.

Zalety istotne dla inwestujących w gminie Kościerzyna

Inwestorzy chcący związać swoje firmy z gminą Kościerzyna, biorą pod uwagę przede wszystkim te czynniki:

  • indywidualne podejście do inwestorów
  • dogodna lokalizacja (centrum województwa pomorskiego – okolice kaszubskich lasów i jezior są idealnym miejscem do tworzenia ośrodków rekreacyjnych oraz wielu innych, które z pewnością przyciągnęłyby turystów).
  • duża liczba podmiotów gospodarczych.

Jak widać, dla sponsorów mogą okazać się niezwykle ważne cechy, które na pierwszy rzut oka niekoniecznie znajdują uznanie u osób, które tworzą różnego rodzaju foldery promujące daną miejscowość. To oznacza tylko tyle, że warto czasem nieco poszerzyć perspektywę, zwłaszcza jeśli chodzi o przygotowywanie reklamy lub analizy SWOT danego miejsca. Godne zwrócenia uwagi są również takie czynniki, jak zasoby ludzkie oraz perspektywy związane z danym miejscem. Często to właśnie dzięki precyzyjnym planom, udawało się osiągnąć nawet bardzo dalekosiężne projekty.

Karol

POWIĄZANE ARTYKUŁY

motywacja do pracy

Prawdziwa motywacja do pracy w Kwidzynie

Jednym z zadań działu HR w każdej organizacji w Kwidzynie, jest opracowanie skutecznych systemów motywacyjnych. Specjaliści ds. rekrutacji wraz z managerami zespołów,.

Metoda SMART – jak osiągnąć swoje cele zawodowe?

Metoda SMART pomaga zarządzać czasem pracy, usystematyzować zadania i łatwiej osiągać cele. Jak wprowadzić ją do swojej codziennej pracy? Na czym polega.

4 KOMENTARZY

  1. Lokalizacja ma ogromne znaczenie. Ważne, żeby była dobra infrastruktura drogowa, zaplecze w postaci pracowników itp.

    1. Oczywiście, te wszystkie czynniki są bardzo ważne.

    2. Zależy oczywiście od profilu działalności, ale w większości przypadków lokalizacja ma znaczenie.

      1. Przeważnie tak.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ