Ogłoszenie numer: 9466693, z dnia 2025-02-10
Klient portalu Praca.pl
Konsultant ds. Motoryzacji z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Gdynia
Opis stanowiska
- Profesjonalna i życzliwa obsługa klientów przez telefon, czat i e-mail.
- Dokumentowanie interakcji z klientami i działań naprawczych w systemie CRM.
- Współpraca z działami w celu poprawy jakości obsługi.
- Informowanie klientów o promocjach, usługach i procedurach.
- Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez entuzjastyczne relacje z klientami.
- Wykorzystywanie wiedzy motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów klientów.
Wymagania
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość angielskiego (B2).
- Umiejętność pracy pod presją i szybkie rozwiązywanie problemów.
- Zdolności diagnostyczne i skuteczność w znajdowaniu rozwiązań.
- Zainteresowanie nowymi technologiami i chęć nauki.
Oferujemy
- Elastyczne formy zatrudnienia w pełni zdalnego z zapewnionym wyposażeniem.
- Konkurencyjny pakiet benefitów: prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie.
- Możliwości rozwoju zawodowego poprzez płatne szkolenia i wsparcie lidera zespołu.
- Udział w wydarzeniach integracyjnych.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Customer service with German for a luxury brand
Your responsibilities: Respond to customers via phone, chat, and email. You’ll be the voice that keeps our customers happy and informed. Keep an eye on every interaction, solution and follow-up in our CRM system so that nothing escapes your...
Customer service specialist in the automotive industry with Italian
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
Customer service specialist in the automotive industry with Dutch
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system....
Najnowsze komentarze