Specjalista ds. Obsługi Sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych
Miejsce pracy: Gdańsk
R/23R24/WCH
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:
- obsługa sekretariatu Katedry i Kliniki Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych,
- planowanie zajęć dydaktycznych nauczycieli akademickich,
- obsługa systemów uczelnianych (eDziekanat – Verbis Dean’s Office, Extranet, stron internetowych Katedry i Kliniki),
- obsługa biurowa kierownika jednostki,
- obsługa zamówień, zgłaszanie awarii, inwentaryzacja,
- obsługa i przygotowanie kolokwium, egzaminów dla studentów, rezerwacja sal wykładowych,
- obsługa studentów Wydziału Lekarskiego, English Division i Wydziału Nauk o Zdrowiu,
- obsługa biurowa realizowanych w Klinice projektów,
- współpraca z opiekunami lat, nauczycielami akademickimi oraz jednostkami administracyjnymi GUMed.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
- wykształcenia min. średniego, wykształcenie wyższe będzie dodatkowym atutem,
- bardzo dobrej znajomości obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz urządzeń biurowych,
- samodzielności w działaniu, systematyczności, wysokiej umiejętności interpersonalnej, zorganizowania, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
- logicznego, analitycznego i kreatywnego myślenia,
- komunikatywności, lojalności i dyskrecji,
- znajomości zasad redagowania pism i łatwości w prowadzeniu korespondencji,
- znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1,
- zaangażowania, skrupulatności i dbałości o wysoką jakość świadczonej pracy.
OFERUJEMY:
- umowę o pracę,
- pracę w najlepszej uczelni medycznej w Polsce,
- możliwość podnoszenia kompetencji w ramach obejmowanego stanowiska,
- pracę w jedynej uczelni medycznej posiadającej status uczelni badawczej,
- atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Sekretarka/sekretarz
wykonywanie czynności biurowo-administracyjnych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji, pomoc przy archiwizacji Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Sekretarka
1. Zaznajomienie się z zasadami przestrzegania tajemnicy służbowej i przepisami BHP;2. Obieg korespondencji, ewidencja, wysyłka;3. Obsługa urządzeń biurowych, rejestrowanie spraw w repertoriach, rejestrach, kontrolkach;4. Powiadamianie stron...
Sekretarka
1. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego i innych dzienników i rejestrów;2. Rejestracja poczty zwykłej i resortowej - przygotowanie dokumentów do wysyłki;3. Obsługa urządzeń biurowych w tym faksu, kserokopiarki oraz komputera;4....
Najnowsze komentarze