Jakie są cechy dobrego kierownika?

jak zarządzać ludźmi

Zarządzanie ludźmi to chyba najcięższy kawałek chleba. Managerowie wykonują chyba najtrudniejszy zawód świata. Kierowanie zespołem pracowników nie jest łatwe ponieważ człowiek jest niezwykle złożona istotą. Każda osoba jest inna i przeszła inną drogę, dlatego coś co zadziała na jednego pracownika, niekoniecznie sprawdzi się w przypadku drugiej osoby. Doskonale wiedzą o tym kierownicy z Żukowa, że znalezienie sposobu motywowania całej kadry pracowniczej to chyba najtrudniejsza działka w całym zakresie obowiązków przełożonego.

Jakie cechy powinien mieć dobry kierownik?

Najlepszym sposobem, który sprawdza się większości przypadków, jest dawanie dobrego przykładu swoim postępowaniem. Jeśli manager jest człowiekiem zadowolonym z życia, dba o swoje zdrowie, jest aktywny fizycznie, znajduje czas na swoje pasje i na niezbędny odpoczynek, to będzie kipiał pozytywna energią. Pozytywne podejście do życia i do obowiązków zawodowych – nie zawsze należących do najłatwiejszych – z pewnością udzieli się podwładnym. Taki kierownik staje się naturalnym liderem, za którym podążają pracownicy. Podwładni mocno zainspirowani sposobem wykonywania pracy świetnie radzącego sobie koordynatora, z chęcią i prawdziwym zaangażowaniem, podążają wyznaczona droga.

Człowiek ma tak, że ciągnie go do szczęśliwych ludzi, bo każdy chce być szczęśliwy. Jeśli dla kontrastu, kierownik byłby niezadowolonym ze swojego życia gburem, który tylko narzeka na wszystko dookoła, zamiast skupić się na rozwiązywaniu problemów – z pewnością nie pociągnie za sobą tłumów. Siła firmy na kadrze pracowniczej stoi, dlatego osoby pełniące funkcję zarządczą w Żukowie, powinny skupić się nie tylko na przekazywaniu zadań swoim pracownikom, ale na tym, aby wzbudzić w nich prawdziwą motywację do wykonywania obowiązków zawodowych.

Karol

POWIĄZANE ARTYKUŁY

najlepszy zespół pracowników

Jakiego pracownika warto mieć w swoim zespole?

Kierownik, który musi zbudować zespół pracowników, stoi przed niezwykle trudnym zadaniem. Jak dobrać osoby, żeby dobrze im się pracowało ze sobą. Jak.

rozwój zawodowy pracowników

Jak zadbać o rozwój zawodowy pracowników?

Czy dla wszystkich pracowników najważniejsze są pieniądze? Przy typowy Kowalski budząc się rano do pracy, idzie do niej tylko dlatego, że co.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ