Archiwum: Archiwizacja dokumentów dotyczących osób bezrobotnych. Porządkowanie akt osobowych. Digitalizacja dokumentów. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta w zakresie wydawania zaświadczeń. Zapoznanie się z systemem SYRIUSZ oraz EDOK. Udzielanie odpowiedzi na pisma wpływające do Urzędu z innych podmiotów dot. informacji o rejestracji.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera i urządzeń biurowych
Miejsce pracy:
Gdynia
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 565 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Referent (pośrednictwo)
Pozyskiwanie wolnych miejsc pracy. Przyjmowanie ofert pracy. Ewidencjonowanie przyjętych ofert pracy. Wprowadzanie ofert do programu komputerowego Syriusz. Kojarzenie ofert pracy z osobami bezrobotnymi. Pomoc w organizowaniu giełd pracy. Nauka...
Referent (ewidencja/rejestracja)
Rejestracja:Obsługa telefoniczna, w tym umawianie osób na terminy do rejestracji. Pomoc w rejestracji elektronicznej przy stanowiskach komputerowych oraz przy zakładaniu profilu zaufanego, skanowanie i podłączanie zwrotek potwierdzających...
Referent
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: czterokondygnacyjny budynek...
Najnowsze komentarze