Ogłoszenie numer: 9931798, z dnia 2025-06-12
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Przetwarzanie zamówień i transakcji sprzedażowych
- Wprowadzanie danych do firmowego systemu informatycznego
- Bieżąca obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz partnerami biznesowymi
- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
- Wystawianie korekt dokumentów sprzedażowych
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP (mile widziana znajomość COMARCH CDN XL)
- Dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Word i Excel; znajomość Microsoft Exchange i SharePoint będzie dodatkowym atutem
- Sprawna obsługa komputera i oprogramowania biurowego
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- Doskonała organizacja czasu pracy i wysoka odpowiedzialność
- Komunikatywność, cierpliwość oraz umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista
- Wykształcenie minimum średnie
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełen etat
- Pracę zmianową w godzinach 7:00-15:00 lub 10:00-18:00
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach
- Pakiet medyczny
- Dostęp do atrakcyjnego ubezpieczenia grupowego oraz pakietów sportowych
- Komfortowe warunki pracy z nowoczesnymi narzędziami i oprogramowaniem
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Konsultant ds. klienta w sektorze motoryzacyjnym z językiem duńskim
Odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, email i czat. Utrzymywanie aktualnych danych w systemie CRM. Współpraca zespołowa dla lepszej obsługi klienta. Aktualizacja informacji o produktach i polityce firmy. Min. 1 rok doświadczenia w...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail. Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Wydajne i terminowe wykonywanie zadań. Dążenie do...
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
PRACA STACJONARNA: GDAŃSK Do twoich zdań należeń będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i...
Najnowsze komentarze