Ogłoszenie numer: 9931798, z dnia 2025-06-12
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Przetwarzanie zamówień i transakcji sprzedażowych
- Wprowadzanie danych do firmowego systemu informatycznego
- Bieżąca obsługa klientów zewnętrznych i wewnętrznych
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz partnerami biznesowymi
- Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
- Wystawianie korekt dokumentów sprzedażowych
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP (mile widziana znajomość COMARCH CDN XL)
- Dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Word i Excel; znajomość Microsoft Exchange i SharePoint będzie dodatkowym atutem
- Sprawna obsługa komputera i oprogramowania biurowego
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- Doskonała organizacja czasu pracy i wysoka odpowiedzialność
- Komunikatywność, cierpliwość oraz umiejętność pracy w zespole
- Wysoka kultura osobista
- Wykształcenie minimum średnie
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełen etat
- Pracę zmianową w godzinach 7:00-15:00 lub 10:00-18:00
- Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w szkoleniach
- Pakiet medyczny
- Dostęp do atrakcyjnego ubezpieczenia grupowego oraz pakietów sportowych
- Komfortowe warunki pracy z nowoczesnymi narzędziami i oprogramowaniem
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Praca polega głownie na pracy na słuchawce: przyjmowanie zleceń, reklamacji dotyczacych składanych zamówień- obsługa zapytań klientów email - przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur, korekt, anulacje zamówień, zmiana;- kontakt ws...
Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Obowiązki: Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów. Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych. Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń. Obsługa klientów dla prestiżowej marki. Wymagania: Biegła obsługa komputera....
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
GDAŃSK praca hybrydowa - 2 dni w tygodniu z biura Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia...
Najnowsze komentarze