Wykształcenie: średnie branżowe
Wymagania inne:
1.wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, mile widziane wyższe (ekonomia, finanse, rachunkowość lub pokrewne);2.mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; 3.praktyczna znajomość zagadnień z zakresu: prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, podatku dochodowego od osób fizycznych;4.biegła obsługa komputera ( pakiet MS Office), i urządzeń biurowych;5.bardzo dobra organizacji pracy;6.komunikatywność;7.rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole
Słupsk
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Inspektor ds. płac
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie dokumentów do sekretariatu w siedzibie Centrum Usług Wspólnych Gminy Miejskiej Tczew lub za pośrednictwem poczty, w terminie do 09.05.2025r. na adres Centrum Usług Wspólnych Gminy Miejskiej Tczew ,...
Specjalista do spraw płac
- naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie list płac, zgodnie z zasadami wynikającymi z przepisów prawa oraz wewnętrznych regulaminów,- rozliczanie umów cywilno-prawnych,- rozliczanie czasu pracy,- wyliczanie podstaw zasiłków chorobowych,...
Referent ds. płac
Opis stanowiska 1.Pomoc w naliczaniu wynagrodzenia i innych składników wynagrodzeń dla pracowników Uczelni;2.Współudział w przygotowywaniu dokumentów i sprawozdań, deklaracji do instytucji publicznych tj. urząd skarbowy, ZUS, Ministerstwo...
Najnowsze komentarze