Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku
Sekretarka
Miejsce pracy: Lębork
Numer: StPr/25/0149
OBOWIĄZKI:
- obsługa sekretariatu- wykonywanie prac biurowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera


Wymagania inne:

Wykształcenie średnie / wyższe

Miejsce pracy:

Lębork


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Sekretarka

Zapewnienie kompleksowej obsługi sekretariatu. -prowadzenie sekretariatu- przyjmowanie korespondencji i przesyłek, rejestrowanie ich i doręczania właściwym komórkom org. Komendy,- prowadzenie rejestrów , dzienników, teczek i książek-...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

  • Nowy Dwór Gdański
  • wczoraj

Pracownik sekretariatu

Obsługa sekretariatu i bieżących spraw administracyjnych. Odbieranie i przekazywanie korespondencji oraz połączeń telefonicznych. Prowadzenie dokumentacji firmy. Organizacja spotkań i kalendarza przełożonych. Współpraca z innymi działami...

  • Gdański Urząd Pracy

  • Pruszcz Gdański
  • 2025-03-08

Sekretarka

1. Zaznajomienie się z zasadami przestrzegania tajemnicy służbowej i przepisami BHP.2. Obieg korespondencji, ewidencja, wysyłka.3. Obsługa urządzeń biurowych, rejestrowanie spraw w repertoriach, rejestrach, kontrolkach.4. Powiadamianie stron...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

  • Kartuzy
  • 2025-03-07