Sekretarka w kancelarii prawnej

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie
Sekretarka w kancelarii prawnej
Miejsce pracy: Rumia
Numer: StPr/25/0333
OBOWIĄZKI:
Otwieranie korespondencji, znakowanie, skanowanie, obsługa urządzeń biurowych, nauka sporządzania projektów pism oraz nauka wykonywania pozostałych obowiązków wykonywanych na tym stanowisku.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Rumia


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Sekretarka

Zapewnienie kompleksowej obsługi sekretariatu. -prowadzenie sekretariatu- przyjmowanie korespondencji i przesyłek, rejestrowanie ich i doręczania właściwym komórkom org. Komendy,- prowadzenie rejestrów , dzienników, teczek i książek-...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Gdańskim

  • Nowy Dwór Gdański
  • dzisiaj

Sekretarka

- obsługa sekretariatu- wykonywanie prac biurowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne: Wykształcenie średnie / wyższe

  • Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

  • Lębork
  • wczoraj

Pracownik sekretariatu

Obsługa sekretariatu i bieżących spraw administracyjnych. Odbieranie i przekazywanie korespondencji oraz połączeń telefonicznych. Prowadzenie dokumentacji firmy. Organizacja spotkań i kalendarza przełożonych. Współpraca z innymi działami...

  • Gdański Urząd Pracy

  • Pruszcz Gdański
  • wczoraj