Asystent medyczno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach
Asystent medyczno-biurowy
Miejsce pracy: Kartuzy
Numer: StPr/25/0055
OBOWIĄZKI:
1. Wprowadzanie danych od programów medycznych;2. Wystawianie faktur;3. Obsługa kasy fiskalnej;4. Pomiary antropometrycze;5. Rejestracja pacjenów; 6. Archiwizacja dokumentów;7. Rejestracja pacjentów;8. Ochrona baz danych;9. Prowadzenie baz danych osobowych klientów;10. Obsługa programów Softmedica, Mmedica, Symfonia, Synevo;11. Obsługa specjalistycznego systemu komputerowego Windows z zaporami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Komunikatywność, kultura osobista, min. wykształcenie średnie, obsługa komputera, odpowiedzialność, komunikatywność, odporność na stes.

Miejsce pracy:

Kartuzy


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Asystent do spraw księgowości

- wystawianie faktur,- segregacja dokumentacji księgowej,- pomoc w rozliczaniu płatności,- pozostałe prace biurowe; Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: średnie...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Starogardzie Gdańskim

  • Skarszewy
  • wczoraj

Asystent do spraw księgowości

przyjmowanie dokumentów, segregowanie dokumentów, sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i racunkowym ... Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

  • Powiatowy Urząd Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu

  • Sztum
  • wczoraj

Asystent do spraw księgowości

Skanowanie faktur profesjonalnym skanerem - OCR. Archiwizowanie dokumentów w chmurze. Księgowanie faktur w systemie FK. Praca w oparciu o CRM. Wdrażanie KSeF. Tworzenie schematów importu z OCR do SFK. Weryfikacja dokumentów. Uzgadnianie...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

  • Przodkowo
  • wczoraj