Gdańsk, Al. Zwycięstwa 48
- znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (około 30% naszych pacjentów posługuje się tym językiem),
- masz minimum roczne doświadczenie w koordynowaniu zadań i grafików,
- posiadasz umiejętności sprzedażowe,
- dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) w celu prowadzenia dokumentacji oraz koordynowania grafikami.
- posiadasz umiejętność organizowania pracy, aby zapewnić skuteczne i efektywne funkcjonowanie centrum stomatologicznego.
- masz doskonałe umiejętności interpersonalne, umożliwiające nawiązywanie kontaktów z pacjentami i wykazujesz empatię wobec ich potrzeb.
Mile widziane doświadczenie w stomatologii lub na podobnym stanowisku.
- zapewnienie wysokiej jakości doświadczeń pacjenta, dbanie o spełnienie jego oczekiwań i potrzeb.
- koordynowanie planów leczenia i grafików lekarskich, które zapewnią sprawny przebieg leczenia.
- przedstawienie pacjentom warunków opieki stomatologicznej, pomoc w zrozumieniu procesu leczenia.
- sprzedaż pakietów i usług stomatologicznych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb pacjentów.
- edukacja pacjentów na temat stomatologii, zapewnianie im niezbędnych informacji na temat planu leczenia i dbania o zdrowie jamy ustnej.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenia na pełen etat, zapewniającą stabilne zatrudnienie i pełne świadczenia pracownicze.
- Codzienne wsparcie zespołu, w którym panuje przyjazna atmosfera i wzajemna pomoc.
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego, które wyróżni Twoje CV w przyszłości.
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny, zapewniającą szybki dostęp do wysokiej jakości opieki zdrowotnej.
- Darmowe wejście na siłownię dwa razy w tygodniu, aby dbać o swoje zdrowie i kondycję fizyczną.
- Dostęp i dofinansowanie platformy Medicover Benefits, z biletami do kina, teatru, karnety sportowe itp. w korzystnych cenach
- Grupowe ubezpieczenie NNW, abyś czuł się bezpiecznie podczas wykonywania swoich obowiązków.
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Customer Service Professional with German
GDAŃSK hybrid mode - 2 from the office Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (phone/e-mail) in fin-tech industry; Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company...
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Obsługa klienta na najwyższym poziomie przez telefon i e-mail. Odbieranie połączeń przychodzących, realizacja celów. Przestrzeganie procedur firmy, zapewnienie jakości obsługi. Wydajne i terminowe wykonywanie zadań. Dążenie do...
Pracownik ds. obsługi klienta
Oferta kierowana dla osób powyżej 30 roku życia:- Praca z klientem, ofertowanie, składanie ofert telefonicznych i email.- Aktywne pozyskiwanie klienta.- Praca na programach biurowych.- Obsługa klienta, również ta posprzedażowa.- Terminowe...
Najnowsze komentarze