Ogłoszenie numer: 9400738, z dnia 2024-12-25
Concentrix
Specjalista obsługi klienta w języku niemieckim (branża motoryzacyjna)
Miejsce pracy: pomorskie
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail
- Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem
- Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM
- Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości obsługi klienta
- Podążanie za najnowszymi ofertami, zasadami i usługami klienta w celu przedstawienia konsumentom dokładnych i aktualnych informacji
- Wykorzystywanie wiedzy na temat motoryzacji w celu skutecznego rozwiązywania problemów
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów klientów
- Dbałość o najwyższą jakość obsługi klienta
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną
Oferujemy
- Pracę zdalną w 100% (zapewniamy sprzęt służbowy) w systemie zmianowym
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (istnieje również możliwość wyboru elastycznej formy zatrudnienia - umowy zlecenie)
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit)
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające w pełni płatne (jak za standardowe dni pracy)
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Specjalista obsługi klienta w języku niemieckim (branża motoryzacyjna)
Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań...
Kundendienstspezialist mit Deutschkenntnissen
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht....
Konsultant ds. klientów niemieckojęzycznych (branża motoryzacyjna)
Obsługa zapytań klientów (telefon, czat, e-mail). Reprezentacja lidera branży motoryzacyjnej. Dokumentacja w systemie CRM. Współpraca międzydziałowa dla lepszej obsługi. Aktualizowanie wiedzy o ofertach i zasadach klienta. Wykorzystanie...
Najnowsze komentarze