Ogłoszenie numer: 9400738, z dnia 2024-12-30
Concentrix
Specjalista obsługi klienta w języku niemieckim (branża motoryzacyjna)
Miejsce pracy: pomorskie
Opis stanowiska
- Obsługa zapytań klientów przez telefon, czat i e-mail
- Reprezentowanie klienta - lidera branży motoryzacyjnej, z profesjonalizmem i entuzjazmem
- Prowadzenie jasnej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań naprawczych w systemie CRM
- Współpraca z innymi działami w celu poprawy jakości obsługi klienta
- Podążanie za najnowszymi ofertami, zasadami i usługami klienta w celu przedstawienia konsumentom dokładnych i aktualnych informacji
- Wykorzystywanie wiedzy na temat motoryzacji w celu skutecznego rozwiązywania problemów
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
- Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów klientów
- Dbałość o najwyższą jakość obsługi klienta
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną
Oferujemy
- Pracę zdalną w 100% (zapewniamy sprzęt służbowy) w systemie zmianowym
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (istnieje również możliwość wyboru elastycznej formy zatrudnienia - umowy zlecenie)
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit)
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające w pełni płatne (jak za standardowe dni pracy)
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Customer service specialist in the automotive industry with Dutch
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system....
Customer service specialist in the automotive industry with Dutch
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system....
Customer service specialist in the automotive industry with Finnish
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system....
Najnowsze komentarze