Firma El Professional Mariusz Maszota działająca w branży elektrycznej poszukuje pracowników ogólnobudowlanych.
- przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP
- koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym
- przygotowanie umów i zleceń z podwykonawcami/dostawcami
- negocjowanie umów i zleceń z podwykonawcami/dostawcami
- opiniowanie i negocjowanie zapisów umów proponowanych przez dostawców
- prowadzenie korespondencji i koordynacja przepływu dokumentów dot. zawartych umów i zleceń
- współpraca z budową i działem finansowo – księgowym w kwestiach związanych z obsługą umów i zleceń
- prowadzenie rejestru umów i zleceń oraz archiwizacja dokumentów związanych z realizowanymi kontraktami
- sporządzanie dokumentów formalnych (korespondencji kontraktowej)
- wykształcenie wyższe
- co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku przy realizacji/nadzorze kontraktów budowlanych
- znajomość procesu budowlanego oraz procedury FIDIC
- znajomości ustawy Prawo zamówień publicznych
- rzetelności, zaangażowania i poczucia odpowiedzialności
- samodzielności w działaniu i analitycznego myślenia
- zdolności interpersonalnych i organizacyjnych
- umiejętność pracy pod presją czasu
- biegłej obsługi komputera i oprogramowania MS Office (Word, MS Excel)
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
General Administration Specialist
Oferujemy : Stałe wynagrodzenie Nowoczesne biuro w kompleksie Olivia Business Centre Prywatną opiekę medyczną Ścisłą współpracę z innymi działami Szkolenia wewnętrzne i możliwości uczenia się Możliwość rozwoju kariery w...
Specjalista ds. administracyjnych w Dziale Obsługi Programu IDUB
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa administracyjna Programów prowadzonych w ramach realizacji Programu „Inicjatywa Doskonałości – Uczelnia Badawcza”, kontakt z interesariuszami Programu...
Referent ds. administracyjno-finansowych
Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie i wysyłka korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Obsługa klienta, w tym udzielanie wsparcia w zakresie procedur firmowych. Zarządzanie dokumentacją, w tym jej...
Najnowsze komentarze