Specjalista ds. administracji

Partnerstwo z jakością i niezawodność, to główne wartości z jakimi identyfikuje się Elektronika S.A. Jako jeden z największych dystrybutorów urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych oraz pomp ciepła, z ponad 35-letnim doświadczeniem na rynku HVACR, wielokrotnie przekonaliśmy się o słuszności rozwoju w oparciu o Zespół zaangażowanych specjalistów oraz dystrybucję urządzeń, które pozwalają na realizację nawet najbardziej zaawansowanych technicznie instalacji.

 

W związku z rozwojem Spółki poszukujemy pracownika na stanowisko:

 

Specjalista ds. administracji
Miejsce pracy: Gdynia
Opis stanowiska:

 

Specjalista ds. Administracji pełni kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania firmy poprzez kompleksowe zarządzanie: flotą samochodów służbowych, umowami najmu, aktywami oraz wyposażeniem i stanem majątku. 

Dążenie do porządku i sumienność w wykonywaniu obowiązków gwarantują dokładność i zgodność z przepisami oraz wewnętrznymi procedurami firmy.

Specjalista ds. Administracji działa także jako niezawodny kolega, chętnie wspierając innych pracowników i współpracując z różnymi działami firmy. Te cechy tworzą fundament stanowiska, które ma na celu zapewnienie stabilności operacyjnej, efektywności i ciągłości działania przedsiębiorstwa.

  • Nadzór nad eksploatacją floty i jej rozliczanie (rejestracje, wyposażenie, przeglądy, ubezpieczenia itp.)
  • Administrowanie nieruchomościami (administracja, formalności, opłaty, sprawy sporne, utrzymanie)
  • Wsparcie działu w bieżącym funkcjonowaniu i realizacji wybranych zadań
  • Zarządzanie aktywami i majątkiem (utrzymanie, administracja i zakupy)
  • Drobne naprawy i wsparcie w poprawnym funkcjonowaniu biura
Wymagania:
  • Znajomość przepisów: Średnio-zaawansowana znajomość zasad rachunkowości, znajomość zasad windykacji oraz przepisów dotyczących najmu i zarządzania flotą (w tym ubezpieczenia)
  • Umiejętności komputerowe: Dobra znajomość pakietu MS Office- Excel.
  • Kompetencje negocjacyjne: Umiejętność negocjacji zakupowych oraz analizy ofert. Docelowo windykacja należności.
  • Zdolności organizacyjne: Doskonałe umiejętności organizacyjne, chęć rozwoju, sumienność i nastawienie na cele długoterminowe
  • Komunikatywność: Dobre umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole. Zorientowanie na innych i zaangażowanie w realizację zadań.
  • Inicjatywa: Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów oraz zdolność do samodzielnego podejmowania decyzji.
Oferujemy:
  • Przyjazną i profesjonalną atmosferę pracy
  • Stałe zatrudnienie w polskiej firmie z ponad 35-letnią tradycją
  • Komfortowe i nowoczesne biuro
  • Komfortowe i profesjonalne narzędzia pracy
  • Dofinansowane kary sportowe
  • Pakiety socjalny
  • Pakiety prywatnej opieki zdrowotnej
  • Możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Samodzielny referent / specjalista

Wymiar czasu pracy : 1 etat Komórka organizacyjna : Biuro Dziekana/Wydział Zarządzania i Nauk o Jakości Wymagania kwalifikacyjne, Wykształcenie, Doświadczenie zawodowe: wykształcenie min. średnie, preferowane wykształcenie wyższe biegła...

  • Uniwersytet Morski w Gdyni

  • Gdynia
  • wczoraj

Specjalista do spraw administracji i rozwoju

1. Kontakt telefoniczny i mailowy z potencjalnymi lub obecnymi klientami; 2. Zarządzanie harmonogramem spotkań; 3. Drukowanie, skanowanie i układanie dokumentów; 4. Pozyskiwanie nowy klientów Wymagania konieczne: Język: rosyjski, w mowie - B2...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

  • Rumia
  • 2024-10-08

Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia w Biurze ds. Studenckich

DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: obsługa spraw związanych ze/z studentami/kami /doktorantami/kami / słuchaczami/kami studiów podyplomowych / pracownikami/czkami z niepełnosprawnościami, bieżące wsparcie,...

  • GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY

  • Gdańsk
  • 2024-10-08