Inżynier ds. Jakości i Obsługi Klienta

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Inżynier ds. Jakości i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres obowiązków:
  • Efektywna obsługa reklamacji klientów;
  • Śledzenie portali klienta i raportowanie ryzyk;
  • Aktualizacja rejestru reklamacji;
  • Wprowadzanie wymagań klienta w procesy;
  • Kontakt z klientami: e-mail, telefon, wizyty;
  • Reprezentowanie firmy w kwestiach jakości;
  • Planowanie i koordynowanie audytów jakościowych;
  • Monitorowanie wyników jakościowych i zadowolenia klienta;
  • Eskalowanie zagrożeń dla satysfakcji klienta;
  • Zarządzanie kryzysami jakościowymi;
  • Zarządzanie sortowaniami zewnętrznymi, akcjami naprawczymi;
  • Nadzór nad próbkami wzorcowymi i dokumentacją;
  • Koordynacja odstępstw i wsparcie zespołów projektujących zmiany w produktach.
Dołącz do nas, jeżeli:
  • Pasjonujesz się motoryzacją;
  • Chcesz pracować nad innowacyjnymi technologiami;
Kwalifikacje:
  • Biegłość w języku angielskim (min. B1);
  • Dobra znajomość MS Office.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie;
  • System premiowy, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia, program kapitałowy, benefity socjalne, karta Multisport. 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Inżynier Jakości Klienta

Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację...

  • Aptiv

  • Gdańsk, Ul. Nowatorów 20
  • 2024-05-18