Maps Customer Support with Japanese

Maps Customer Support with Japanese
Gdańsk

What we do

As Top Employer, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. 

Cognizant Poland offices are located in Gdansk, Wroclaw, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a world of opportunities for both professionals and graduates. You can expect five-star training, a chance to realize your career goals and a range of benefits. Be Cognizant!

About the role

Resolving issues reported by Map app end-users/businesses post thorough investigation and research on the core issue which involves email communication along with consistent follow-up in case of no response from end-users.

Your responsibilities
  • Working on 70-90 tickets each day to handle issues related to data and information of maps application,
  • Reminding end-users of the issues and follow-up queries the team might have to resolve,
  • Following up via email to the end-users if they are non-responsive,
  • Outbound calls to follow up on the open issues,
  • Ensuring a high standard of quality on emails sent to end-users.
Skills & Experience
  • Excellent written and spoken communication skills – English & Japanese (preferably C1),
  • Experience in customer service / technical support, or other problem-solving experience,
  • Researching skills and comfortability with using a variety of online sources in various languages including map applications,
  • Ability to validate the information by calling the end-users as & when needed,
  • MAC OS X experience preferred.
What we offer
  • Extensive benefits package: Multisport Card, LuxMed medical healthcare including dental care, life insurance, cafeteria benefits, 
  • Open-minded and multinational environment, 
  • Opportunity to be part of a global organization focused on development,
  • Professional development and clear career path,
  • Training & development opportunities including language courses.

About our Candidate Privacy Statement:https://www.cognizant.com/careers_resources/Cognizant_Candidate_Privacy_Statement_English_version.pdf
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: 100% zdalna praca Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...

  • Foundever

  • Pszczółki
  • dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: 100% zdalna praca Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...

  • Foundever

  • Słupsk
  • dzisiaj

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: 100% zdalna praca Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;...

  • Foundever

  • Kościerzyna
  • dzisiaj