Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wiele
Jakie wyzwania na Ciebie czekają?
  • bieżąca obsługa klientów krajowych i zagranicznych poprzez różne kanały komunikacji (telefon, e-mail),
  • udzielanie informacji na temat produktów oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów,
    rejestrowanie zamówień w systemie oraz monitorowanie postępów zamówienia,
  • współpraca z innymi działami firmy m.in. supply chain, księgowość w celu skutecznej obsługi klientów,
  • dbanie o wysoką jakość obsługi klientów,
  • komunikacja posprzedażowa - utrzymywanie prawidłowych relacji z klientami,
  • obsługa administracyjna zamówień - wystawianie faktur, wprowadzanie zamówień do systemu, monitorowanie płatności klientów,
  • tworzenie raportów dla dyrektora handlowego.
Jakie oczekiwania mamy wobec Ciebie?
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego,mile widziane inne języki obce,
  • doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziane w branży drzewnej,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność ustalania priorytetów oraz odporność na sytuacje stresowe,
  • mile widziane wykształcenie wyższe związane z handlem, marketingiem i pokrewne.
Poza umową o pracę, stałym wynagrodzeniem i bezpieczeństwem w miejscu pracy, możemy Ci zaproponować poniższe korzyści:
  • indywidualny plan onboardingu po to, byś od pierwszego dnia czuł się częścią zespołu,
  • rozwój umiejętności językowych, dzięki lekcjom języka angielskiego lub francuskiego,
  • rozwój przez kursy i szkolenia związane ze stanowiskiem,
  • rozwój talentów – awanse poziome i pionowe,
  • telefon, komputer,
  • prywatną opiekę medyczną – dostęp do specjalistów i badań w całej Polsce,
  • spotkania integracyjne i rozmowy – w naszych social mediach możesz sprawdzić, jak pracujemy i działamy,
  • premię roczną,
  • świadczenia z ZFŚS,
  • posiłek regeneracyjny,
  • kawę/herbatę.
Dziękując za Państwa zainteresowanie, informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Klauzula informacyjna
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy Kandydatów o celu, w jakim przetwarzamy dane osobowe, a także o przysługujących prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych.
  • Administratorem danych osobowych jest Sylva Sp. z o. o. ul. Kościerska 2, 83-441 Wiele.
  • Dane osobowe gromadzone w postaci CV przetwarzane są w celach rekrutacyjnych i będą przechowywane do czasu zakończenia tego procesu rekrutacyjnego lub do cofnięcia zgody kandydata na ich przetwarzanie. Nie przechowujemy CV na poczet przyszłych rekrutacji.
  • Kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
  • Przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Dane osobowe kandydatów nie będą przekazywane podmiotom trzecim.
  • Podanie danych w aplikacji o pracę w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 24.06.1974 r. kodeks pracy oraz aktów wykonawczych tj. imię i nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji) wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym.
  • Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne ale wymaga wyraźnej zgody Kandydata, dlatego prosimy o zamieszczenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Sylva Sp. z o. o. ul. Kościerska 2, 83-441 Wiele, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Customer Service Specialist with Dutch

About the job Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the...

  • Arla Global Shared Services Sp. z o.o.

  • Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)
  • wczoraj

Specjalista ds. Obsługi Klienta (Branża Badań Opakowań)

Opis stanowiska: Pełna opieka nad klientem (przyjmowanie zleceń, weryfikacja zleceń, sporządzanie sprawozdań, fakturowanie zamówień, weryfikacja poprawności danych w złożonym zleceniu, opieka reklamacyjna, opieka merytoryczna) Kontakt...

  • J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.

  • Gdynia
  • wczoraj

Młodszy specjalista

- stażysta będzie pomagał w przygotowaniu i przesyłaniu informacji do klienta na temat OZE;- stażysta będzie pomagał przygotowywać materiały promocyjne związane z rozwiązaniami efektywnymi energetycznie;- stażysta będzie zdobywał...

  • Powiatowy Urząd Pracy w Kartuzach

  • Garcz
  • 2024-02-26