Dołącz do nas w Foundever!
Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki!
- Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;
- Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
- Biegle posługujesz się językiem polskim (C1) i rosyjskim (C1);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Umowa o pracę lub umowa zlecenie (wybór należy do Ciebie)
- Godziny pracy: poniedziałek - niedziela 6:00-22:00 (5 dni po 8h dziennie);
- Praca hybrydowa w naszym nowym biurze w Warszawie lub zdalna
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę z nowoczesnego biura na Warszawskim Mokotwie;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego Mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Customer Service Professional with English
Location: Gdansk Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring...
Customer Service Specialist - Danish Speaker
About the job Together with your colleagues in the Customer Service, you will work with day-to-day order management, dispute and query handling, reporting and proactive communication with our customers. You will work closely with the rest of the...
Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Obsługi Klienta Regionalnego (FOOD)
Opis stanowiska: Pełna opieka nad klientem (koordynacja całego przebiegu realizowanych zleceń). Rozwój i systematyzowanie współpracy na dedykowanym portfelu klientów. Nadzór nad terminowością wykonywanych zleceń, badań. Kreowanie,...
Najnowsze komentarze