Specjalista ds. Obsługi Klienta

SYLVA to nowoczesne przedsiębiorstwo w branży drzewnej. Nasz zakład produkcyjny znajduje się w Wielu, w powiecie kościerskim. Jesteśmy częścią francuskiej grupy kapitałowej Piveteaubois. Od wielu lat inwestujemy w nowoczesne technologie, aby stać się firmą przyszłości, której misją jest budowanie nowego, lepszego i zrównoważonego świata dla przyszłych pokoleń, oferując wszystko to co najlepsze z drewna.

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wiele
Twoje zadania
  • kompleksowa obsługa klientów zagranicznych,
  • wprowadzanie danych klientów i ich zamówień do systemu informatycznego,
  • koordynacja działań związanych z zamówieniami produktów,
  • tworzenie raportów.
Nasze wymagania
  • dobra znajomość j. angielskiego, j. francuski będzie dodatkowym atutem,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • znajomość obsługi komputera i podstawowych programów, w tym pakiet Office.
Oferujemy
  • samodzielne stanowisko w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • dofinansowanie dojazdu do pracy,
  • wsparcie w zmianie miejsca zamieszkania,
  • pakiet medyczny,
  • pakiet socjalny,
  • naukę języków obcych,
  • polisę na życie - preferencyjne warunki,
  • rozwój talentów,
  • kursy/szkolenia,
  • imprezy integracyjne,
  • paczki świąteczne,
  • dofinansowanie wycieczek szkolnych,
  • nagrody jubileuszowe,
  • system poleceń pracowniczych.
Dziękując za Państwa zainteresowanie, informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.


Klauzula informacyjna
Na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy Kandydatów o celu, w jakim przetwarzamy dane osobowe, a także o przysługujących prawach, wynikających z regulacji o ochronie danych osobowych.
  • Administratorem danych osobowych jest Sylva Sp. z o. o. ul. Kościerska 2, 83-441 Wiele.
  • Dane osobowe gromadzone w postaci CV przetwarzane są w celach rekrutacyjnych i będą przechowywane do czasu zakończenia tego procesu rekrutacyjnego lub do cofnięcia zgody kandydata na ich przetwarzanie. Nie przechowujemy CV na poczet przyszłych rekrutacji.
  • Kandydat ma prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie.
  • Przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Dane osobowe kandydatów nie będą przekazywane podmiotom trzecim.
  • Podanie danych w aplikacji o pracę w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 24.06.1974 r. kodeks pracy oraz aktów wykonawczych tj. imię i nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji) wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w bieżącym procesie rekrutacyjnym.
  • Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne ale wymaga wyraźnej zgody Kandydata, dlatego prosimy o zamieszczenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Sylva Sp. z o. o. ul. Kościerska 2, 83-441 Wiele, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa połączeń telefonicznych oraz wiadomości e-mail skierowanych do lokalnego działu obsługi Klienta, Bieżący kontakt z podlegającymi pod laboratorium Klientami, Lokalna obsługa Klientów sieciowych,...

  • ALAB laboratoria Sp. z o.o.

  • Gdynia
  • wczoraj

Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów...

  • Foundever

  • 2023-09-27

Sales Customer Support Specialist with Hungarian (m/f/d)

Sales Customer Support Specialist with Hungarian (m/f/d) Job description Respond to customer inquiries through various communication channels including phone calls, emails Deliver comprehensive customer sales support through the entire sales process...

  • Competence Call Center member of TELUS International

  • Gdańsk
  • 2023-09-27