Samodzielny referent ds. kadr

REGIONALNE CENTRUM INFORMATYKI GDYNIA
Samodzielny referent ds. kadr
Miejsce pracy: Gdynia
Numer: StPr/25/1587
OBOWIĄZKI:
- współpraca z działem płacowym- prowadzenie dokumentacji pracowniczej wraz z archiwizacją- obsługa komputera (Excell, Word)- prowadzenie ewidencji czasu pracy- prowadzenie PPK
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania: minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze kadr, praktyczna znajomość prawa pracy, umiejętność szybkiego uczenia się oraz umiejętność pracy w zespole. Praca w godzinach 07:00-15:00 Pracodawca oferuje zniżki PKP 50%, 13 stą pensje po 180 dniach pracy, kartę multisport

Miejsce pracy:

Gdynia


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 040 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ 5% premii + wysługa lat

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Powiązane

Podobne ogłoszenia:

Inspektor/starszy inspektor ds. organizacji w dziale kadr i organizacji

współpraca ze specjalistą ds. BHP w zakresie bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,kontrola ważności szkoleń okresowych BHP, w tym pierwszej pomocy i ppoż., zgłaszanie pracowników na szkolenia wstępne i okresowe oraz informowanie...

  • ZARZĄD TRANSPORTU MIEJSKIEGO W GDAŃSKU

  • Gdańsk
  • 2025-12-16

Specjalista ds. kadry, płace i zus

Administracja płac w tym obliczanie wynagrodzeń, zarządzanie dokumentacją pracowniczą oraz sporządzanie deklaracji ZUS Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: - mile widziany staż pracy na stanowisku specjalista...

  • POMORSKA KANCELARIA RACHUNKOWO- PODATKOWA SP. Z O.O.

  • Wygoda (pow. kościerski, gm. Karsin), Wygoda
  • 2025-12-14

Inspektor

Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym na III piętrze. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Pokój wyposażony w narzędzia pracy: komputer, drukarkę i telefon oraz w meble biurowe. Praca...

  • Kuratorium Oświaty w Gdańsku

  • Gdańsk
  • 2025-12-12