Asystentka Zarządu

Perfect Consulting działa w branży HR od ponad 26 lat. Firma poszerza horyzonty, inspiruje działania i otwiera możliwości, stawiając na zaufanie i zadowolenie Klientów i Kandydatów.
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Rumia
Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie kalendarzem Zarządu
  • Organizacja spotkań i wydarzeń
  • Koordynacja działań wynikających ze spotkań z Zarządem
  • Ścisła współpraca z Zarządem i menedżerami
  • Wsparcie w realizacji projektów strategicznych zarządzanych przez Zarząd
  • Współpraca z zewnętrznymi partnerami
Wymagania:
  • Min. 2-letnie doświadczenie na tym lub podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość MS Office – Excel, Word, PowerPoint
  • Angielski na poziomie B2
  • Organizacja, perfekcja w detalach i wysoka kultura osobista
  • Zdolności interpersonalne i umiejętność zarządzania zmieniającymi się priorytetami
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę (6000-7000 zł netto) 
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Benefity: siłownia w biurze, opieka medyczna, spotkania integracyjne, parking pracowniczy 
  • Dużą samodzielność
  • Ciekawą pracę w dobrej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynku

Powiązane