Loading Systems Polska Sp. z o.o. specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań dla doków przeładunkowych i bram przemysłowych. W naszej ofercie znajdują się m.in.: bramy przemysłowe, pomosty przeładunkowe, uszczelnienia dokowe, domki przeładunkowe, systemy ochronne, stoły nożycowe, systemy sterowania oraz akcesoria.
- Realizacja strategii sprzedażowej i budżetu firmy
- Obsługa kluczowych klientów: inwestorów, wykonawców, architektów i dystrybutorów
- Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji i podpisywanie umów
- Współpraca z działami: sprzedaży, serwisu, logistyki i finansów
- Nawiązywanie i rozwijanie długofalowych relacji biznesowych
- Udział w spotkaniach projektowych i wizytach na inwestycjach
- Tworzenie raportów sprzedażowych i prognoz dla zarządu
- Dbanie o jakość danych w systemach CRM
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Minimum 4 lata doświadczenia w sprzedaży B2B lub na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B1)
- Umiejętność analitycznego myślenia i dobrej organizacji pracy
- Komunikatywność i zdolność budowania relacji z klientami
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług montażowych
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie i system premiowy
- Szkolenia branżowe i produktowe
- Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe i kartę Multisport
- Samochód służbowy, laptop i telefon
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Pracownik zespołu sprzedaży dla MŚP
Jeżeli sprzedaż daje Ci energię, lubisz kontakt z przedsiębiorcami i chcesz realnie wpływać na rozwój firm, znajdziesz u nas idealne środowisko do rozwoju. Wspólnie z ING Bankiem Śląskim wspieramy przedsiębiorców nowoczesnymi...
Promotor Sprzedaży / Przedstawiciel Handlowy
Twoje Zadania: Aktywne pozyskiwanie konsumentów i budowanie wizerunku marki na rynku. Sprzedaż i prezentacja portfolio produktów nowej generacji (podgrzewacze, e-papierosy). Bezpośredni kontakt z klientem w wyznaczonych lokalizacjach (eventy,...
Promotor Sprzedaży / Przedstawiciel Handlowy
Twoje Zadania: Aktywne pozyskiwanie konsumentów i budowanie wizerunku marki na rynku. Sprzedaż i prezentacja portfolio produktów nowej generacji (podgrzewacze, e-papierosy). Bezpośredni kontakt z klientem w wyznaczonych lokalizacjach (eventy,...

Najnowsze komentarze