Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres obowiązków:
- Rejestrowanie zleceń produktów i usług w aplikacjach dedykowanych
- Informowanie klientów o zamówieniach, ich modyfikowanie, wsparcie w obsłudze oferty
- Aktywna sprzedaż oraz dosprzedaż produktów i usług
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, rozwiązywanie zapytań na pierwszym kontakcie
- Użytkowanie narzędzi CRM (Outlook, Salesforce) do komunikacji i zarządzania danymi klientów
- Identyfikacja możliwości sprzedażowych do zwiększenia obrotów firmy
- Monitorowanie i zgłaszanie nieprawidłowości w procesach obsługi
Wymagania:
- Orzeczenie o niepełnosprawności mile widziane
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży
- Znajomość gramatyki i ortografii języka polskiego
- Umiejętności sprzedażowe, nastawienie proklienckie
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy z systemami CRM i aplikacjami obsługi klienta
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, możliwość długoterminowej współpracy
- Praca zdalna lub hybrydowa dostępna w różnych lokalizacjach w Polsce
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i wyników
- Możliwości rozwoju poprzez szkolenia wdrożeniowe, wsparcie w rozwoju kompetencji
- Przyjazne środowisko pracy
- Dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy
Powiązane
Podobne ogłoszenia:
Referent ds. obsługi pasażerskiej
Będziesz odpowiadać za obsługę pasażerów w Executive Lounge: dbanie o wysoką jakość wykonywanych usług i najwyższy standard obsługi pasażerów, dbanie o estetykę przestrzeni Executive Lounge, rejestrowanie pasażerów w Executive...
Junior / Mid Customer Operations Representative - Danish Speaker
Join our growing Customer Operations team! We’re looking for several new colleagues at both Junior and Mid-level to strengthen our dynamic setup. In this role, you’ll take part in daily order management, handle customer queries and disputes,...
Młodszy Przedstawiciel ds. Operacji Klienta
Kluczowe działania w zarządzaniu procesami klienta i back-office. Przetwarzanie zamówień sprzedaży i kredytów. Efektywne zarządzanie zapytaniami i reklamacjami klientów. Zapewnienie terminowości dostaw. Ulepszanie procesów operacyjnych....
Najnowsze komentarze