3 zasady budowania własnego wizerunku jako pracownika

3 zasady budowania własnego wizerunku jako pracownika

Osoby, które chcą zdobyć jak najlepszą pracę w Tczewie, powinny świadomie kreować swój wizerunek jako pracownika na konkurencyjnym rynku. Kandydaci do pracy powinni zdobyć wiedzę dotyczącą kwestii, które faktycznie mają duże znaczenie w oczach pracodawców. Co zatem ma największe znaczenie? Na co powinni zwrócić szczególna uwagę osoby ubiegające się o zatrudnienie w Tczewie?

Zasada nr 1. – nie pal za sobą mostów w pracy.

Chyba nietrudno się domyślić, jak bardzo zapadają nam w pamięć przykre wspomnienia. O pracownikach, którzy zachowywali się niestosownie wieść się niesie po całej firmie. A ponieważ świat jest mały, a Tczew również nie należy do największych miast – dlatego istnieje duże prawdopodobieństwo, że znajdzie się osoba w przedsiębiorstwie, w którym będziemy ubiegać się o pracę, która będzie nas kojarzyć z tej nie najlepszej strony.

Zasada nr 2. – zadbaj o dobre referencje.

Genialnie będzie, jeśli otrzymasz referencje na papierze. Nic jednak nie zaszkodzi, jeśli pozostawiając po sobie pozytywne wrażenie będziesz otrzymasz deklarację, że w razie telefonu od potencjalnego pracodawcy do poprzedniego miejsca pracy, zostaniesz zarekomendowany.

Zasada nr. 3. – buduj swój wizerunek w sieci.

Social Media to fantastyczne narzędzie, do którego każdy ma dostęp – rekruterzy i agencje zatrudnienia również. Warto założyć swoje profile na tych najbardziej znanych portalach związanych z rynkiem pracy i – co ważne – zadbać o aktualne informacje. Pamiętajmy o aktualnym zdjęciu i zadbajmy o pozytywne opinie współpracowników, przełożonych i klientów.

Karol

POWIĄZANE ARTYKUŁY

Rynek pracy w Sopocie

Rynek pracy w Sopocie

Sopot uznawany jest miejsce najmniejszego bezrobocia na terenie całego województwa pomorskiego. Nic dziwnego, bo stopa bezrobocia na poziomie 2.7% może być uznawana.

Jakie są cechy dobrego kierownika?

Jakie są cechy dobrego kierownika?

Zarządzanie ludźmi to chyba najcięższy kawałek chleba. Managerowie wykonują chyba najtrudniejszy zawód świata. Kierowanie zespołem pracowników nie jest łatwe ponieważ człowiek jest.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ