Praca: Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży

Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.
Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu. Aktualnie do naszego Zespołu Sprzedaży poszukujemy osoby na stanowisko:

Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 50,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Miejsce pracy: Żukowo
Zadania

Jako Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie Przedstawicieli Handlowych w zadaniach administracyjnych i sprzedażowych oraz koordynację działań operacyjnych w procesie sprzedaży serwisu z obszaru "facility" (maty podłogowe, mopy, profesjonalna: chemia ściereczki, ręczniki kuchenne, lampy owadobójcze, urządzenia do dezynfekcji i pomiaru temperatury). Pozostałe zadania na stanowisku:

  • Aktywne wspieranie Przedstawicieli Handlowych poprzez przygotowywanie ofert, materiałów informacyjnych oraz umów i aneksów dla Klientów zgodnie z aktualnymi cennikami oraz wytycznymi firmy,
  • Wykonywanie działań handlowych w terenie: dostarczanie testowego asortymentu do potencjalnych klientów, wizyty handlowe wspierające pozyskanie klientów, wsparcie PH w terenie, itp,
  • Przygotowywanie zleceń do realizacji oraz dbanie o poprawność wypełnionych dokumentów.
  • Umawianie spotkań handlowych dla Przedstawicieli Handlowych,
  • Prowadzenie dokumentacji Klientów,
  • Pomoc w prowadzeniu szkoleń wdrożeniowych dla nowych Przedstawicieli Handlowych,
  • Stała współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży i Przedstawicielami Handlowymi działającymi w terenie. Współpraca z pozostałymi działami w firmie.
Oczekujemy


Poszukujemy osoby o nastawieniu proklienckim, samodzielnej, dobrze zorganizowanej, pracującej w sposób uporządkowany i systemowy. Pozostałe oczekiwania:

  • Doświadczenie w pracy związanej z koordynacją procesu sprzedaży i/lub obsługi klienta,
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży lub w bezpośredniej obsłudze klienta w obszarze B2B,
  • Doświadczenie w pracy z systemami klasy CRM,
  • Znajomość programu MS Word (redagowanie umów i pism), MS Excel (tworzenie zestawień, raportów, tabel przestawnych) oraz umiejętność tworzenia profesjonalnych prezentacji w MS Power Point,
  • Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od ponad 25 lat,
  • Cykl szkoleń wdrożeniowych,
  • Karta paliwowa, samochód służbowy (również do użytku prywatnego),
  • Prywatną opiekę medyczną za "1 zł", kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
  • Pracę w nowoczesnym Zakładzie Elis,
  • Fantastyczną atmosferę w zgranym zespole,
  • Dobrze wyposażone zaplecze socjalne,
  • Ogólnodostępny parking dla pracowników.
Oferujemy
  • Swobodna atmosfera pracy
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
  • Ogólnodostępny parking dla pracowników
  • Work-life balance
  • Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
  • Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
APLIKUJ TERAZ

?>