Praca: Technik prac biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Technik prac biurowych
Miejsce pracy: Lichnowy
Numer: StPr/19/1419
OBOWIĄZKI:
wg. stanowiska pracy- zapoznanie się z przepisami i regulaminem organizacyjnym pracy, obsługa biura, obsługa interesantów, organizacja planu dnia przełożonego
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, administracyjne
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne


Wymagania inne:

84.2019.KSZ

Miejsce pracy:

Lichnowy


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 033,7 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach

APLIKUJ TERAZ

Zobacz najnowsze oferty



Specjalista ds. Celnych

TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:Przygotowywanie dokumentów celnych w imporcie, eksporcie i tranzycieDokonywanie odpraw celnych w procedurze...

Senior Java Developer

TWOIM ZADANIEM BĘDZIE:Projektowanie i implementacja aplikacji backendowych w Javie z użyciem najnowszych technologii (JDK 12, Spring...

Akademia Kierowców - Kierowca (oferta z kursem na prawo jazdy kat. D sfinansowanym przez Pracodawcę)

Finansujemy kurs prawa jazdy kat. D  Zawsze chciałeś prowadzić autobus ale brakuje Ci uprawnień? A może kiedyś chciałeś wybrać...

Elektryk

Montaż, wymiana, budowa instalacji elektrycznychInne prace związane z ta dziedzinawykształcenie i doświadczenieświadectwo/certyfikat...

Zobacz podobne oferty



Pracownik Administracyjno-Biurowy

Opis stanowiska :koordynowanie prawidłowego przepływu informacji w firmie,obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,wsparcie...

Pracownik Sekcji Rejestracji Próbek

Twoje zadania:tworzenie dokumentacji próbekrozpakowywanie przesyłekarchiwizacja dokumentówtransport próbek na...

Pracownik biurowy

Praca stacjonarna w biurzeObsługa klientów hurtowychSkładanie zamówieńWystawianie dokumentów sprzedażowychUmiejętności...

Specjalista ds. Wycen - Pracownik Biurowy

Praca stacjonarna w biurze,Sporządzanie wycen dla klientów.Umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnychKomputer nie może być Ci...


?>