Jak radzić sobie z problemami w pracy w Łebie?

Każdy z nas miewa lepsze i gorsze momenty w pracy w Łebie. Czasami szef nas denerwuje, czasami nie dogadamy się ze współpracownikiem z innego działu, a czasem coś nie tak idzie z realizacją naszych zadań zawodowych. W takich sytuacjach mamy tendencję do zarzucania winą wszelkie możliwe czynniki zewnętrzne, poza nami samymi. Podczas wylewania żali na cały świat dookoła, może warto chwilę się wyciszyć i zastanowić, czy oby problem nie siedzi w nas samych?

Bliższe zapoznanie się z tym jak działa inteligencja emocjonalna w praktyce, może okazać się dla wielu osób odkrywcze. Szczególnie w biurze, gdzie mamy do czynienia z tyloma różnymi jednostkami, hierarchią i strukturą organizacyjną, umiejętne zastosowanie zasad radzenia sobie z naszymi emocjami może być w wielu przypadkach kluczowe.

Jeśli np. dostaniemy od naszego bezpośredniego przełożonego zastrzeżenia dotyczące wykonywanej przez nas pracy, często bierzemy to zbyt do siebie, czujemy się urażeni i sfrustrowani. Zamiast na chłodno przemyśleć całą sytuację, nadinterpretujemy rzeczywistość. Lepszym rozwiązaniem byłoby zastanowienie się, co zrobiliśmy nie tak, być może pewne rzeczy powinniśmy zrobić inaczej. Być może powinniśmy zmienić podejście do pewnych kwestii w pracy- w tym wypadku do uwagi, którą przytoczył nam kierownik.

Oznaczone

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *